Przyjęcia Interesantów - skargi i wnioski
PRZYJĘCIA INTERESANTÓW
Komendant Powiatowy Policji w Kępnie
każdy poniedziałek w godz. 15.30 – 17.30
SKARGI I WNIOSKI
Skargi przyjmowane są pisemnie ( protokolarnie ). W przypadku skarg telefonicznych informuje się obywateli o konieczności osobistego zgłoszenia się lub przesłania skargi pisemnej, gdyż w przeciwnym razie nie zostaną przeprowadzone czynności wyjaśniające.
Skargi załatwiane są w terminie określonym przez Kodeks Postępowania Administracyjnego, nie później niż w ciągu miesiąca, bądź 14 dni ( dot. parlamentarzystów i radnych ).
Skarżący jest każdorazowo pisemnie informowany o sposobie załatwienia skargi
W związku z koniecznością ograniczanenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID - 19, wywołanej przez koronawirusa, dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w jednostkach Policji, związanych z potrzebą powiadomienia o zdarzeniach. Zalecamy w mierę możliwości, zgłaszanie spraw telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub nadsyłanie korespondencji pocztą bądź pozostawienie przygotowanych pism w recepcji komendy. W przypadku chęci zgłoszenia sprawy o charakterze skargi prosze o nadsyłanie informacji na adres meilowy dyzurny.kepno@po.policja.gov.pl lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
Kierownik Rewiru Dzielnicowych w Kępnie
każdy poniedziałek w godz. 8.00-10.00
- miasto Kępno
- gmina Kępno
- gmina Baranów
- gmina Bralin
- gmina Perzów
Kierownik Posterunku Policji w Trzcinicy z/s w Laskach
każdy poniedziałek w godz. 15.30 – 17.30
- gmina Łęka opatowska
- gmina Rychtal
- gmina Trzcinica
Dzielnicowi w punktach przyjęć
Bralin - poniedziałek w godz. 13.00 – 14.00
Baranów - wtorek w godz. 13.00-14.00
Perzów - środa w godz. 13.00-14.00
pozostałe dni zgodnie z grafikami służby
63-600 Kępno Baranów ul. Ogrodowa 2
tel. 62 78 10 577
63-640 Bralin ul.Namysłowska 13
tel. 47 77 56 340
63-646 Opatów ul.Kepińska 8
tel. 47 77 56 360
63-620 Laski ul.Kępińska 10
tel. 47 77 56 350
63-630 Rychtal ul. Namysłowska 5/2
tel. 47 77 56 370
z wyjątkiem sytuacji, gdy w poniedziałek lub środę
przypada dzień ustawowo wolny od pracy lub gdy
w czasie dyżuru dzielnicowego ma miejsce zdarzenie
wymagające pilnego podjęcia interwencji Policji
ponadto:
Skargi na działalność Policji można kierować do kierowników jednostek policji, jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich:
Rzecznik Praw Obywatelskich,
Aleja Solidarności 77,
00-090 Warszawa
Przyjęcia Interesantów:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
poniedziałek w godz. 9.00 - 17.00
od wtorku do piątku w godz. 9.00 - 15.00
telefon: 0-22 55 17 760, 0-22 55 17 811
centrala: 0-22 55 17 700
Pełnomocnik Terenowy w Gdańsku (dla woj. zachodniopomorskiego,pomorskiego, warmińsko-mazurskiego)
ul. Chmielna 54/57
80 -748 Gdańsk
sekretariat (+ 48) 58 764 73 02
fax (+ 48) 58 764 73 03
Przyjęcia interesantów:
telefon (+ 48) 58 764 73 06
poniedziałek w godz. 10.00-17.00
wtorek, środa, czwartek w godz. 9.00-15.00
Pełnomocnik Terenowy w Katowicach (dla woj. śląskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego)
ul. Jagiellońska 25 pokój 122
40 – 032 Katowice
telefon (+ 48 32) 72 86 800
fax (+ 48 32) 72 86 823
Przyjęcia interesantów:
poniedziałek, środa, piątek w godzinach od 9.00 do 15.00
wtorek w godzinach od 10.00 do 17.00
Pełnomocnik Terenowy we Wrocławiu (dla woj. dolnośląskiego, lubuskiego, opolskiego)
ul. Wierzbowa 5
50 - 056 Wrocław
sekretariat (+ 48) 71 34 69 115
fax (+ 48) 71 343 43 25
Przyjęcia interesantów:
telefon (+48) 71 34 69 100
poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach od 9.00 do 15.00
środa w godzinach od 10.00 do 17.00
Linki: strona główna RPOwww.rpo.gov.pl
formularz elektroniczny http://www.rpo.gov.pl/wniosek/